עורך דין חוזה שכירות

עורך דין לענייני חוזה שכירות

חתימה על חוזה שכירות דירה היא פעולה שאפשר לומר שמתרחשת על בסיס כמעט יומיומי על ידי אינספור אנשים. נשאלת השאלה – האם כל האנשים האלה מלווים בעורך דין נדל"ן בבואם לחתום על החוזה? האם עורך דין חוזה שכירות קרא את החוזה המדובר כדי לוודא שהוא חוקי, מסודר ומכיל את ההסכמות שהושגו על ידי בעל הדירה והשוכרים המיועדים? בהרבה מאד מקרים התשובה היא לא וחבל שכך. חוזה שכירות דירה הוא מסמך מחייב שיש לו הרבה מאד משמעות והוא גם מערב סכומי כסף לא קטנים. אין זה מומלץ לחתום על חוזה שכזה ללא קבלת ייעוץ פרטני מעורך דין.

במה יכול לסייע עורך דין חוזה שכירות?

בעת החתימה על חוזה שכירות יש שני עניינים מהותיים – האחד הוא החוזה המשפטי המחייב שהצדדים חותמים עליו וחייבים להבין אותו ולהסכים עליו והשני הוא הנושא הענייני והמקצועי של שכירות דירה. עורך דין חוזה שכירות שיהווה חלק מהמשא ומתן או שיסייע בניסוח החוזה גם יוודא שהחוזה נכון מבחינה משפטית, גם מכיל את כלל ההסכמות שהושגו וגם יוכל לדעת בצורה ברורה שאכן שני הצדדים מעוניינים לחתום על החוזה מרצונם החופשי וללא שמופעל לחץ על מי מהם לעשות כן. חוזה שכירות חייב להכיל נושאים וסעיפים כאלה ואחרים ועורך הדין יוודא שהם אכן נמצאים.

החשיבות של ליווי משפטי צמוד

כל אדם שהופך להיות חלק מעסקת נדל"ן שמערבת כספים רוצה לדעת שהוא יהיה מוגן ושהחוזה שעליו יחתום יכיל את כל ההסכמות שאליהן הוא הגיע עם הצד השני. שכירות דירה היא סוג של מערכת יחסים לאורך זמן בין משכיר לשוכר ולכן חלק לא מבוטל מחוזה נכון ומדויק יהיה קשור ליחסים טובים ואווירה טובה שישררו בין הצדדים. עורך דין חוזה שכירות שייצג את לשון החוק יסייע לצדדים להגיע לעמק השווה ולנסח את ההסכם בצורה האותנטית והנכונה ביותר.

עומדים לחתום על חוזה שכירות? פנו אל עו"ד אוהד אלגרסי כדי שיבדוק עבורכם את החוזה וילווה אתכם בתהליך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

ייצוג בבית משפט
ייצוג בבית משפט

תחום עריכת הדין נחשב למגוון ומעניין מאד ויש בו כמה וכמה תתי נושאים. אין שום עורך דין שמציע שירותים בכלל הנושאים, שכן יש בהם חשיבות

קרא עוד >>
עורך דין ליטיגציה

המשרד מעניק ייצוג משפטי ללקוחות עסקיים ופרטיים בפני כלל הערכאות המשפטיות. משרדינו מעניק ליווי משפטי מקצועי במגוון תחומי המשפט האזרחי המסחרי ומשפט העבודה, ובכלל זה:

קרא עוד >>