ייצוג בבית משפט

תחום עריכת הדין נחשב למגוון ומעניין מאד ויש בו כמה וכמה תתי נושאים. אין שום עורך דין שמציע שירותים בכלל הנושאים, שכן יש בהם חשיבות להתמקצעות פרטנית מעמיקה על מנת להציע שירותים ברמה גבוהה ללקוחות. כך עורכי הדין בוחרים את התחומים והנושאים שבהם הם עוסקים ומציעים בהם שירותי ייעוץ או ייצוג מלא. יש נושאים שבהם השירות יינתן מרחוק או בצורה שכלל לא מגיע אל בית המשפט ויש גם לא מעט נושאים שבהם נדרש ייצוג בבית משפט על ידי עורך דין שיש לו ידע וניסיון ספציפיים בייצוג מיוחד זה.

החשיבות של ניסיון בליווי או ייצוג בבית משפט

לא כל עורך דין מופיע בבית המשפט ולכן מדובר בתת תחום שעומד בפני עצמו. כאמור, לא בכל תחום משפטי נדרשת ההופעה בבית המשפט אל מול פרקליטים, שופט וקהל אך כאשר זה נדרש – חשוב לוודא שפונים אל עורך דין שאכן מציע את השירות הזה. לשם ייצוג בבית משפט נדרשים תכונות ומאפיינים ייחודיים מעורך הדין ולכן חשוב מאד לפרוס בפניו את העניין שעל הפרק על מנת שהוא בעצמו יידע להעריך אם יהיה צורך בהגעה אל בית המשפט והאם הוא יוכל להציע את הייצוג הדרוש. ככל ויהיה לעורך הדין יותר ניסיון בהופעות בבית המשפט כך הוא יוכל לסייע טוב יותר ללקוחות שלו.

למצוא את עורך הדין שיספק את השירות המדויק ביותר

כאשר פונים אל עורך דין בנוגע לעניין זה או אחר – חשוב לשמוע ממנו האם הוא חושב שיהיה מדובר בעניין שיכול להגיע לכדי הופעה בבית המשפט וכך הוא גם יכול להעריך את מידת ההתאמה המקצועית שלו לסייע. אם הוא לא מציע שירותי ייצוג בבית משפט הרי שיהיה עדיף מלכתחילה שהוא לא ייקח על עצמו את התפקיד של סיוע משפטי או מקצועי בעניין. מכאן החשיבות של קבלת ייעוץ ראשוני.

עורך הדין אוהד אלגרסי מציע מגוון שירותים משפטיים שיהיו דרושים ללקוחות שלו, עם או בלי צורך בייצוג בבית המשפט. פנו לקבלת ייעוץ ראשוני אישי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא